maandag 10 juli 2017

Wat wil ik later?

Ik denk vaak na over waar ik zou staan als we 5 jaar verder zijn. Het gene waar ik eigenlijk van droom is mijn eigen bedrijf. Een lunchroom is het gene wat ik eigenlijk wil. Maar of dit ooit gaat gebeuren of dat het een droom blijft is nog de vraag. Ik heb in een eerdere blog aangegeven dat ik van plan ben om een half jaar naar Curaçao te gaan, en daar te gaan wonen en werken. Dit is nog steeds het gene wat bovenaan mijn lijstje staat. Samen met mijn moeder gaan we in oktober naar Curaçao om te kijken hoe het echt is en om informatie te krijgen over alles. We gaan huizen kijken en eventuele beachclub's, restaurant en hotels om te gaan werken. Maar na dat halfjaar, wat dan? Ik weet dat ze me heel graag willen houden bij Villa Vennendal en dat ze ook blij zullen zijn als ik na Curaçao hier terugkeer. Zelf weet ik nog niet zo goed of ik in de hotel wereld wil blijven of dat ik liever werkzaam ben in een restaurant. Wil ik echt hoog culinair of is 'normaal' ook genoeg? Dat zijn de vragen waar ik over na moet denken. 

Tot nu toe weet ik heel graag wat ik wil en dat is een half jaar naar Curaçao! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten