woensdag 7 juni 2017

Toekomst.

In september is het einde van dit schooljaar en hopelijk hebben we dan een papiertje op zak.

Wat gaan we doen als we geslaagd zijn?
Ik werk op dit moment bij Villa Vennendal in Nunspeet en mijn contract wordt verlengt tot eind december. Wat we daarna gaan doen? Verhuizen. Waarheen? CURAÇAO.

In oktober ga ik samen met mijn moeder naar Curaçao, we gaan voor werk kijken, huur huizen, maar natuurlijk ook genieten.
Laats heb ik samen met de hotelmanager besproken met wat mijn toekomst plannen waren, hij stond er niet van te springen want hij had me nog graag gehouden. We hebben wel afgesproken dat ik begin januari pas weg mag. haha.

Ik heb er nu al zin in, weer een nieuwe stap en ben benieuwd hoe het is.





1 opmerking:

  1. verkijk je er niet op, ook daar moet gewerkt worden voor je geld. Natuurlijk helpt het als de omgeving wat aangenamer klimaat heeft. Hoe het ook gaat lopen, ik wens jou alvast veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen