woensdag 28 juni 2017

Hoe ver zijn we?

De eind streep is bijna inzicht, maar hoe staan we ervoor?

Vandaag heb ik mijn laatste herkansing van gesprekken voeren gehad en gelukkig geslaagd. Dit onderdeel is nu afgerond. In de afgelopen twee weken hebben we de examens van economie gehad. Voor deze examens ben ik op kleine puntjes gezakt. Volgende week zijn de herkansingen en ik ga er meer een goed gevoel naar toe. Verder moeten er nog twee examens bij het leerbedrijf afgenomen worden, vandaag weer een afspraak op het werk om hierheen tijd te besteden.

En dan hebben we altijd nog dat bloggen, 15 per schooljaar dus 45 blogs aan het einde van het schooljaar... nog 15 te gaan dus. Gelukkig heb ik mij keurig aan de 15 blogs gehouden per schooljaar uhuuu..... 

We hebben nog 2 weken te gaan dus mag aardig gas gaan geven maar het gaat mij lukken. :) 


1 opmerking:

  1. jammer dat je het niet betere hebt verdeeld, nu kom je door slechte planning zelf bijna in de problemen. Leer hiervan!

    BeantwoordenVerwijderen