woensdag 31 mei 2017

Examen jaar

We zitten inmiddels alweer een halfjaar in het examenjaar, nog maar een half jaartje te gaan dus.

Toen de eerste weken van het examenjaar erop zaten, en ik keek naar wat ik allemaal nog moest doen, schrok ik aardig.
Bijna voor alle examens van vorige jaar was ik gezakt, deze moest ik dus allemaal herkansen. Er kwamen ook andere examens bij, er kwamen leerwerkprestaties bij en je moest nog gewoon bloggen.

Ik zag door de bomen het bos niet meer, en wist niet hoe ik verder moest. Ik kan prima een planning maken, maar me eraan houden is het tweede.

Ik heb samen met mijn vader gezeten en samen een planning gemaakt, met einddatum. Ik moest een opdracht af hebben voor een bepaalde periode en laten zien aan mijn vader dat ik het dus ook echt af had.
Ik moest afspraken gaan maken om mijn examens te herkansen. Bijna alle examens van vorig jaar heb ik nu herkanst op 2 na. Deze worden in de aanstaande 2 weken afgenomen.

Ik heb nu weer een duidelijk overzicht, ik weet wat ik nog moet doen en ik weet hoe ik het moet doen. Ik heb een erg prettig leerbedrijf, die me willen helpen met alles en mij ook de tijd ervoor geeft.

We gaan er voor knokken en we gaan het halen!

Afbeeldingsresultaat voor examenjaar

1 opmerking: