woensdag 31 mei 2017

Delta Hotel Vlaardingen.


Afbeeldingsresultaat voor deltahotel

Nadat ik de 1e 2 jaar had afgerond, wou ik een bedrijf zoeken, die wat meer in de 'bewoonde' wereld is.
Ik heb er toen voor gekozen om te verhuizen naar Vlaardingen. 
Ik ben gaan werken in het Delta Hotel, een prachtig hotel gelegen aan de Nieuwe Waterweg.

Ik wou iets anders dan de bediening. Ik heb de eerste 2e jaar van deze opleiding ook in de bediening gewerkt, voorafgaand mijn opleiding ook meerdere vakantiebaantjes en stage's in de horeca gehad.

Ik wou graag achter de receptie. Ik moest dit jaar nog wel een paar examens afnemen in de bediening. Sollicitatie gehad en aangenomen voor de receptie en bediening.
Ik heb een hoop geleerd achter de receptie, dingen die ik nog niet wist en die ook zeer interessant zijn. 
Zelf weet ik wel dat de receptie niks voor mij is, 8u op je kont zitten achter een computerscherm, af en toe even lopen om koffie te halen of een sigaretje te roken,
Ik ben niet een persoon die graag stil zit.

Na een half jaar ben ik wegens privĂ© omstandigheden weer terug verhuisd naar 't Harde, ik heb afscheid moeten nemen van het Delta Hotel en alle lieve mensen daar, en op zoek gegaan naar een nieuw stagebedrijf. 

Gelukkig had ik al snel een nieuw stagebedrijf gevonden, Hotel- Restaurant Villa Vennendal te Nunspeet. Ik kon gelijk beginnen. 

Ik ben eerst nog even heerlijk een weekje op vakantie gegaan en daarna begonnen bij mijn nieuwe stagebedrijf, niet meer achter de receptie maar heerlijk in de bediening! :) 

1 opmerking: